15:e maj 2012 Tisdag

Har haft lite att göra och har inte vart hemma hur länge som helst heller så.
Har små fixat med en del saker och sedan tagit det lugnt.
Glömde ju lägga upp bilden igår eller rättare sagt jag orkade inte.
Det blev ganska så sent också så.

Ja annars idag så ska jag bara ta det lugnt och ha det skönt hemma tills jag ska åka på fredag :)
Lääääntar på ett sätt riktigt mycket kommer ha super kul där hemma, men jag kommer självklart att sakna min älskling också :( :love::love:

Hämtade ju ut biljetterna igår så dom är ju klara men har fortfarande små saker som jag skulle behöva fixa innan fredag :)
Så ska nog ta tag i en del nu innan jag ska iväg och jobba igen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0