16:e Maj 2012 Onsdag

God eftermiddag!







Guuuuud så skönt!
Ett enda pass kvar för dagen och sedan är man ledig till fredag kväll.
Båda min kunder på fredag har ställt in eftersom dom flesta är lediga då iallafall barnen.
Så är ledig hela förmiddagen men har dagiset på kvällen sen och mitt tåg går ju ändå inte förän halv 9 på kvällen.
Ska tanka på mitt mobila bredband och sen datorn så jag kan sitta och roa mig med den under dom två timmar som det tar dit.

På lördagen så ska jag och pappsen till Inger och hälsa henne och hundarna :)
Ska ju självklart ta med mig kameran dit så jag kan fota valparna som hon har :)
Åååh kommer bli jätte kul!

Ja ikväll annars så ska jag bara fixa lite små saker innan fredag, fixa med mail,lite samtal och ah lite smått och gott :)

Nu ska jag  ta och göra lite te, det gäller att hitta någon god smak nu av alla vi har xD

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0