17:e Maj 2012 Torsdag

God dag alla där ute :)


Ja idag är det ju röd dag och är ledig.
I morgon skulle jag ju också vara ledig men halva dagen men jag och M som ska jobba den dagen kom överens om att vi skulle ta det på söndag vanlig tid.
Så ah jag ska ta mitt pick och pack och åka till Falun idag istället :D
Så får vara där hemma en dag extra!
Super kul!!
Har nu packat ner allt, håller bara på att ladda dator så den går att uppdatera med på tåget ;)
Bra va?

Ja innan dess så ska vi nog inte göra så mycket utan ta det lugnt packa ner det sista och sen äta lite då kanske plus köpa lite gott att ha med på tåget ;)

Nej måste ta och fixa lite kaffe tror jag :)

Puss så länge :love:


Så här ser lilla jag ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0