18:e Maj 2012 Fredag

God morgon :)



Sitter här helt utslagen på grund av inte mycket sömn.
Signe en av pappas katter tror att det är mars just nu så hon går runt och låter hela tiden.
Medans det minsta busfröet springer runt och leker mitt i natten.

Aja en del sömn fick jag iallafall även om jag velat sova längre.
Både syrran och pappa slutar vid fyra idag så undrar vad jag ska göra tills dess förutom att hoppa in i duschen en stund,skulle verkligen behöva tvätta håret nämligen.
usch så skitigt det är.

Sen ikväll ska jag och pappsen åka hem till Inger och vara där tills i morgon så vi ska sova över där inatt.
Ska bli kul.
Kameran kommer självklart med då jag fick veta att det fanns valpar där hemma :)
Kommer ju ta kort på allt och alla där hemma annars ändå men just valpar dessa varelser är ju så otroligt söta.

Ja, nej så sr min dag ut så här långt.
Nu har jag ju lite mer tid att kunna uppdatera tills dom alla kommer hem ;)
Om jag nu inte springer och hälsar på någon, vi får se helt enkelt.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0