19:e Maj 2012 Lördag

Sådär har vart hemm hos Inger sen igår kväll och är på väg hem nu till pappa.
Har haft super kul där hemma hos henne med alla hundar.
Hon har ju 6 hundar, en katt och två små valpar som jag bra gärna ville stoppa innanför jackan och ta med mig hem ;)
Dom fick mig verkligen att smälta.
Åh vad jag ville ha en lika gärna som att jag ville ha en av dom andra hundarna då det var en liten större valp som heter Milton :D
En vit liten gosegubbe!
Han är ju en riktigt kelgris och en otrolig liten busig unge också ;)<3

Nu när vi sen kommer hem till pappa ska jag bara sätta mig framför datorn och tv och smälta all mat jag fått i mig under dessa två dagar.

Nej nu ska jag ta och sjunga lite allsång med pappa till Ted gärdestad här i bilen.
Hihi!

Puss:love:

Bjuder på en bild av ena valpen Skalman :love:


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2012-05-20 @ 10:07:23
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0