20:e Maj 2012 Söndag

God morgon :)





Sista dagen här i Falun, några få timmar innan tåget går från centralstationen och vidare hem till Uppsala.
Ska bli skönt att få komma hem igen faktiskt.
Saknat mina fina killar där hemma och speciellt mer när jag hör Turbo prata i andra änden och sedan när älsklingen skickade en bild i morse på sig själv.
Då vill man ju komma hem snabbare.
Jag sitter just nu själv här uppe framför tv medans pappa och syrran ligger och sover.
Slöhögar!
Eller ah syrran var ju ute igår så hon kom väl inte hem förän vid 2-halv 3 tiden inatt.
Jag och tre katter, en normal  lite väl busig,den andra slö går runt och ska kela och den tredje as kåt och liger och rullar runt och skriker, vilket sällskap va?
Jippe vad kul jag har just nu xD

Nej hörrni nu ska jag ta och byta om och sedan fixa i ordning mig och sedan packa det sista, ska se om jag kan få upp någon också.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Härligt! Jo det är bara toppen här!

Händer idag då?:)

2012-05-20 @ 10:59:52
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Jasså vad trevligt! Jag ska bara ta det lugnt, slappdag för mig helt enkelt :D

2012-05-20 @ 11:28:37
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0