22:a Maj 2012 Tisdag

Trevlig eftermiddag :)





Är så sjukt trött i kroppen idag.
I morse när jag vaknade hade jag fortfarande världens huvudvärk sen igår och mådde allmänt dåligt bara,men tog mig i kragen och drog till jobbet ändå :)
Det gick bättre och bättre allt eftersom under dagen men jag har fortfarande en lätt huvudvärk men hoppas det snart ska lätta mer.

Efter att jag kommit hem så tog jag på mig ett linne och shorts och satte mig på balkongen en stund för att få chansen till lite färg på kroppen ;)
Hoppas att det är lika bra väder i morgon för då slutar jag runt 11-halv 12 så håller tummarna att solen är framma och att det är varmt ute ;)

Nu innan det är dags att dra sig ner mot dagsiet så ska jag ta och vila lite samt fixa lite huvudvärk och te :)

Vad har ni för planer för dagen?

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0