23:e Maj 2012 Onsdag

God morgon :)






(Gäääääsp)Trött JA!
Riktigt trött idag skulle vilja sova vidare men jobbar ändå bara 3 timmar så det är ju nice sen ska jag hem och sola på balkongen ;)
Just nu sitter jag med kaffet i knät och Turbo på rygg bredvid och gör allt för att se så söt ut som möjligt så jag ska kela med honom(klia han på magen).
Min lilla gos som tydligen är väldigt pigg nu på morgonen.

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt försöka planera lite med några grejjer skulle behöva skriva ner allt jag behöver till studenten och räkna lite vad hela kalaset kommer gå på.

Ja så sser min dag ut.
Men först och främst ska jag jobba en stund,sedan kan jag försöka få lite färg på kroppen.
Orkar däremot inte ut i parken och lägga mig utan jag håller mig till balkongen ;)

Nu måste jag ta och dricka upp kaffet här och sedan slänga på mig det sista och sticka iväg ner mot stan :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0