28:e Maj 2012 Måndag

God eftermiddag :)





Har jobbat idag på morgonen så har inte nyligen vaknat.
Jag håller dessutom på att tvätta så jag ligger i här hemma ;)

Sorry för den sämsta uppdateringen i helgen, men jag hade ju min lilla syster här på besök så vi firade henne att hon snart tar studenten, och kul var inte bara förnamnet utan det var fruktansvärt roligt.

Hon kom hit till Uppsala till halv 8 på kvällen och därefter så åt vi på lucullus,då det blev oxfilé med lite pommes.
Sen på kvällen tog vi bara det lugnt eftersom vi skulle röjja på lördagen.
När vi vaknade där på lördag morgon tog vi oss upp till bildemos nyöppnade butik där timotej skulle uppträda, jag syrran,marcus och Jonas åkte upp tillsammans och hörde dom uppträda sen så provade vi åka i en VW bil där den åkte upp på en ramp som lutade upp 40 grader och sedan ner 40 grader, sedan körde han på sidan 40 grader och jag lovar er det var det roligaste någonsin, men det var också as läskigt att sitta och stirra rakt ner i backen och bara veta att bältet håller fast en,och när jag tittar bak, då jag satt fram med föraren, så ser jag marcus,syrran och jonas sitter liksom över skallen på mig och lutar ner också hahaha såg as läskigt ut xD

Sedan gick vi till Hedin bil och kikade runt i deras gigantiska billokal :)
Efter det käkade vi lite skit mat på Mcdonalds i fina vädret.
Sen var det dags att pallra sig hem för att handla mat till kvällen samt göra sig i ordning och möta Sabrina sen vid bussen :)

Vid 8 tiden kom Erika också och sen drog allt igång.
Syrran utsattes för att klä sig riktigt rolig och sedan skickade vi iväg henne för att handla cigg utan legg men dessvärre lyckades hon på första försöket.
Sen skulle hon få dricka öl med två tamponger, hahaha när hon gjorde det,man höll på att garva ihjäl sig :D
Men kul hade hon iallafall och det var ju tur det :D

Sen igår så tog vi det bara lugnt,åkte hem till Ingemar för att sola då Jonas skulle mecka lite med bilen :)

Ja och idag då då är det ny vecka och jobb som gäller ;)
Vi har inget större planerat denna vecka så det blir att bara ta det lugnt :)
Nice!

Nu så ska jag ta och slänga in tvätten i torktummlaren och sedan fixa kaffe ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0