31:a Maj 2012 Torsdag

God eftermiddag :)






Trött efter dagens pass?
Jaaaa!
Vet inte varför men nu när knät känns bättre så har man vart as seg hela dagen.
Sovit bra så fattar inte varför jag är så trött :O
Kanske är det vädret :/

Har dagis passet kvar nu med underbart härliga E som jag ska jobba med idag :)
Tyvärr har en av tjejerna slutat och istället har en annan kille börjat men han är trevlig så det är inga problem :)
Det är så kul med roliga kollegor där nere på arbetsplatsen så det blir as roligt att jobba fast jag bara är där 1,5 timme och att man inte jobbar ihop utan jag springer ju runt i hela byggnaden hela tiden.

Nej nog om det nu,jag ska ta och skriva ner på en lista av vad jag skulle behöva handla till studenten.
Tycker det är super kul att leka festfixare tillsammans med min pappa och faster :D
Skulle lätt kunna hålla på med sånt här.
Det positiva är att jag skulle ju vela ha allt klart NU.
Men man måste ju ha lite pengar kvar också så man kan ju inte handla allt på en gång då :P

Nu har jag bara ytterst få saker kvar sen är jag DONE!
Lite små saker som presenter kvar bara ;)

Nej hörrni ska ta och ordna upp allt här nu innan det är dags att sticka igen,hoppas bara det har hunnit sluta regna innan ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Wille

Hejhej!

Jätte fin blogg!



Lust att göra bloglovinbyte?

Om du vill, lägg till oss.

- www.thefunnygirls.myshowroom.se

Säg sedan till i vår blogg så lägger vi till dig direkt!



Kramar Wille

2012-05-31 @ 21:06:49
URL: http://thefunnygirls.myshowroom.se
Postat av: madde

Allt bra idag? :)

2012-06-01 @ 15:02:35
URL: http://maddepaddesmile.blogg.se/
Postat av: Mergimtare ✰

Fin blogg du har :)

2012-06-03 @ 10:24:00
URL: http://meeergimtare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0