7:e Maj 2012 Måndag

God eftermiddag :)





Har vart en väldigt lugn morgon här hemma.
Är ju ledig till halv 5 då jag har dagiset :)
Tills dess ska jag bara ta det lugnt men har lust att hitta på något men vad??
Hmm...

Har liksom inte gjort annat än setat framför datorn,tv och sedan pratat med min lilla syster.

Just ja jag har igår beställt tågbiljetter hem till dalarna till nästa helg alltså den 18 där på fredagen efter jobbet :)
Jag och älsklingen har kommit fram till att han ska få ta och mecka med så många bilar han vill och hur länge medans jag passar på att besöka familjen ensam en gång.
Komma ifrån varandra lite är bara nyttigt.

Vi har ju inte tröttnat på varandra men det kan vara ganska skönt att få sakna varandra lite extra några dagar :) :love:

Nej nu ska jag ta och fika lite med älsklingen :):love::love::love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0