8:e Maj 2012 Tisdag

God kväll :)

Har vart upptagen hela dagen för att kunna uppdatera något här på bloggen.
Men nu har jag lite tid över :)

har jobbat på väldigt mycket idag och är helt slut i kroppen.
Så kommer sova gott inatt kan jag säga ;)

Ikväll annar blir det lite desperate housewifes och GCB sedan är det dags att sova :)

I morgon är det dags att jobba igen men slutar tidigt så det känns nice :)

Nu annars så ska jag ta och skära upp lite honungsmelon och sen bara ta det lugnt.
Vad har ni för planer för ikväll då?
Just ja, guuud så jag längtar till den 25 då min lilla syster kommer hit och vi ska fira att hon ska ta studenten men då på lördagen.
En massa tok och kul och sedan lite drinkar ute ;)
Super kul kommer det bli!

Men innan det så blir det en sväng för mig då som jag skrev igår till falun nästa helg och bara ta det lugnt med familjen och syrran.

Nej nu ska jag fixa gott.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0