9:e Maj 2012 Onsdag

Hallå där ute :)






Ååååh vilken skit dag rent ut sagt.
Åtminstone när det kommer till vädret :(

Jobbet har gått som vanligt bra men det är inge vidare att cykla i regn om man inte har regnjacka eller paraply :/
Skit!

Efter jobbet så har jag bara tagit det lugnt här hemma och har nyss sprungit till postutlämmingen för att hämta paketet jag väntat på :D
Yes äntligen är den här och det vart super snyggt!
Ska lägga upp en bild snart på den :)

Ska jobba sen som vanligt vid halv fem till 6 och efter det har jag lust att gå och lägga mig och sova bort resten av denna dag.
Man blir ju as deprimerad att titta ut bara ju :(

Nej usch ska försöka tänka positivt ändå ;)

I morgon är det verkligen kort dag för mig och då ska jag och Erika försöka oss med att ta ett till hål i örat :)
Hoppas det går bättre denna gång på grund av att en av tjejerna som jobbar där inne tar inte hål så vi måste hela tiden försöka pricka in när hon inte är där xD

Nej så det ska bli super i morgon, Can´t wait ;)

Nu ska jag ta och göra mig en till kopp kaffe och en kaka och bara njuta av att jag sitter inne och inte ute ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0