Feeeesta i helgen ;)

I helgen kommer ju lille syrran hit och då ska vi festa till det åt henne på lördag :D
Ska ha lite skojjigheter för oss och sedan utgång på kvällen men frågan är ju vart vi ska ta vägen ;)
Whiteclub har ju stängt ju så haha ah men det löser sig nog :)

Just nu sitter jag och kollar på BB :)
Ledsamt som fan att Camilla åkte igår och inte Marcelo.
Han är ju världens skithög till kille.
Om man gillar riktigt riktiga bad boys så har ni ju rätt kille.
Nej usch säger jag bara.
Ut med han!

I morgon annars då är det dags för jobb som vanligt har ett 6 timmars pass då så får jobba på.
Plus dagiset senare då också.

Nu ska jag ta och göra mig ett glas juice och sedan borsta gaddarna, sedan är det sängen som gäller:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0