Fixa!!

Shit det är ju liksom två dagar kvar bara.
Visserligen är man ledig i morgon och skulle kunna hinna mycket under dagen men det är just små sakerna som kommer ta tid.
Idag har jag hunnit med mailen och det iallafall, så det är ur världen.

Nu är det bara att skriva lista för packningen, inför nästa helg,komma ihåg att ladda datorn,mobila bredbandet,mobilen,kameran,komma ihåg sladden.
Ah det var ju som sagt bara en liten den av det jag ska hinna innan tåget går på fredag.

Orkar däremot inte göra något mer ikväll, är så sjukt trött och har ont i ryggen :O
Ligger här inne i sovrummet och vilar bara lite samt kollar tv :)
Älsklingen sitter ute i vardagsrummet och ser säkert på något bilprogram ;)

Han kommer ju också vara upptagen hela helgen med att mecka bil så båda kommer att ha saker att göra.
Just ja jag ska försöka komma ihåg att lägga in lite bilder på datorn från kameran också.
Rensa den skulle behövas.

Undrar om jag ska ta och bita ihop och göra det nu kanske :/



Kommentarer
Postat av: callefille

händer idag då? :D

2012-05-17 @ 12:21:03
URL: http://callefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0