Galna bilddr från lördagen ;)

Här kommer lite bilder från lördagen :)

Killarna helt fokuserade på tjejerna på scenen


Timotej tjejerna


Den lutande bilen som vi fick åka i :)


Ronja var självklart med och hjälpte till med maten :)


Turbo var lite tveksam över hundbesök men ville ändå vara med


Fina syster i sin mössa


Sabrina hjälper mig med kycklingpajen


Syrran med Miss Dalarna 2012 bandet och kontraktet där det står att hon är under vårt våld


Dags att handla cigg


Fina tjejor


Fina tjejer


Jag och sis


Nice ass


Planking


Försöker dricka med två tamponger i munnen ;)


Innan utgång


Me innan utgång


Ärligt talat vet jag inte vad jag gör där :P och sabrina ville inte va med på kort där


Underbart fina Erika och sis


Jag och Sabrina :)En aning rufsig i håret såg jag


Hjälper med att fixa till Miss Dalarna bandet


Systrarna


Innan utgången alla fina tjejer på bild


Paaaaaartyyy!!!


Underbara Erika och jag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0