Grattis till Loreen :D

Vi var ju ute precis när Loreen vann eurovision 2012, men jag och syrran han se lite av reprisen på söndagen, men vi fick ju veta medans vi var ute där av älsklingen som sms:ade och sa att hon hade vunnit.
Alla jublade där ute,haha lite kul :D
Men grattis till henne och fy fan vad härligt att Sverige vann för en gångs skull ;)
(bild tagen från google)


Men Norge kom ju på sista plats och asså låten är ju inte dålig men jag tyckte han var ganska lik Saade och när jag såg denna bild så tyckte jag dom förtjänade att komma sist,för jag menar hallå hur likt och efterhärmatv ser inte detta ut att vara.....

(bild tagen från google)

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-28 @ 21:05:45
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0