Nu bb;)

Ligger i sovrummet och ser på BB och ska snart ta och sova för i morgon är det 6 timmars jobb på förmiddagen och sedan dagiset på kvällen.
Kommer vara helt slut har jag en känsla av.
Men när man jobbar som städerska så är ju det positiva att du rör på dig hela tiden så egentligen behöver du inte ta något gympass efter ;)
Det roliga är att det som visar på bågen har om jag ska vara helt ärlig minskat med 4 kg under några veckor bara.
Och då käkar jag inte nyttigt xD
Det märks mest på mina jeans ett par som jag köpte förut, dom börjar bli på tok för stora xD

Nej nog om min viktnedgång, ska ta och kika lite mer här innan det är dags att sussa ;)

Puss på er:love:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0