Skit katt!!!!

Åååh ville jag ha en jävla kanin som tycker om att bita sönder saker så hade jag köpt en.
Men köper man en katt så vill man ju inte att den ska äta upp kablarna precis.
Det har han gjort nu!!!!!
Strömanslutningen till vår skrivare har han tuggat sönder helt och hållet så skiten går inte igång alls längre.
Och jag har nu setat och sökt på just denna typ av skrivare vi har på elgigantens hemsida och Siba och dom har ju fan inte ens den sorten kvar ju :S
Elgiganten som vi köpte den på har ju inte ens en sån sort på hemsidan.
När jag och älsklingen ska handla sen så får vi åka förbi och kolla om dom kanske har den i butik eller ah åtminstone sladden.
Skit katt!!!!
Varför ska han vara på alla jävla sladdar.
Man kan ju inte lämna någon form av sladd framme för då är han där senare och tuggar på dom.
Dumma dumma dumma katt jävel :O
Jag behöver verkligen skrivaren dessutom för att göra en sak som jag inte kan nämna här :P

Nej ska ta och ringa älsklingen och förklara läget och fråga om vi kan svänga förbi elgiganten senare innan dom stänger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0