Snart väntar sängen!

Åh ska bli så fruktansvärt skönt att få krypa under täcket och sova!
Får liiite sovmorgon i morgon så det känns skönt :)
Sen får jag ännu längre sovmorgon på fredag då jag börjar halv 11 :)
Nice? Jaaaaa!!!
:D

Och då på fredagen kommer äntligen min lilla syster för att ha kul här i helgen.
Innan vi drar igång allt så ska vi upp en sväng till bildemos nyöppnade butik och verkstad och då ska timotej även komma och spela och Jonas ville åka upp och titta ;)
Sen ska jag och syrran försöka sola lite också ;)

Nej nu ska jag svepa kaffet och sedan borsta gaddarna.

Puss så länge:love:


Har en tubklänning på mig så sitter inte barbröstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0