14:e November 2012 Onsdag

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har haft lite att göra under dom senaste dagarna ;)
Jobbat framför allt och sen så igår var vi hemma hos Millan och Martin på middag :)
Och vi åkte därifrån runt halv 11 :)
Så jag hade väl ingen tanke på att blogga då.
Men vi hade det super trevligt och nu har vi flickvänner tänkt att vi ska ha en tjejkväll för oss själva utan grabbarna.
Kommer blir as kul!!!!!

Annars idag har jag jobbat som vanligt och sen jobbat lite mer.
I morgon har jag två pass och en av mina kunder har precis fått en liten bebis så hoppas dom är hemma när jag kommer dit i morgon :D
Hade tänkt köpa med mig ett litet kort då hon sa förut att det skulle bli en pojke iallafall enligt barnmorskan ;)
Så får se i morgon då om dom är hemma vill säga.

Nu ska jag gå och ta lite macka och te innan det är dags att fixa håret och gå och lägga sig ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0