19:e November 2012 Måndag

Usch denna dag har inte vart roligt.
Först har jag inte kunnat sova inatt då handen gjort sjukt ont.
Försökte lägga om bandaget två ggr under natten.
Till slut tog jag bort hela skiten och sov utan.
Blev inge bättre av det iallafall :(

Pissdag med andra ord!!
Haft ont och det i sin tur gjort att man blivit på dåligt humör.

Fick veta nu för en stund sen av syrran att min pappa åkt in till akuten då han fick ont i hjärtat.
Så han måste kollas upp.

Inte kul!
Hoppas morgondagen blir bättre än denna?

för idag har det vart riktigt jobbigt!

kolla mina feta fingrar på höger handen och sen dom på vänstern äckliga prinskorvar till fingrar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0