20:e November 2012 Tisdag

God eftermiddag :)

Min hand ser fortfarande ut som en handboll och gör ont på dom ställen i handen som jag haft tidigare.
Lite konstigt att smärtan spritt sig från sidan till tummen :S
Aja om det fortfarande är så här i morgon då får jag åka upp igen.

Det var ju meningen att vi skulle ha tjej kväll på fredag men det känns som att jag inte kommer vara i topp då jag dessutom går på smärtstillande och inte mår nå bra.
Synd hade sett fram emot den kvällen :(
Aja ska ta och göra mig lite kaffe och krypa tillbaka till soffan och filten:love:

Sist vi var hemma hos Jenny passade jag på att ta ett kort på tavlan vi gav dom och visst vart den fin ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0