22:a November 2012 Torsdag

God morgon :)
 
 

Tog en riktigt lång sovmorgon idag så vaknade runt kvart över 11 :O
Riktigt skönt då jag sovit piss flera nätter i rad på grund av handen.
Svullnaden har i prencip gått ner helt men har istället riktigt ont.
Försöker skriva  med högra handen nu när jag bloggar men känner att det gör ont som sjutton även om jag nuddar lite grann med fingertopparna.
Usch jag vill ine!!!
Kan det inte bara gå över nu.
 
Som tur är så kommer min lilla goa lilla syster hit till oss på lördag och då ska hon få hjälpa mig att fixa håret.
J tycker det inte är så roligt att stå bakom mig med en spegel så jag kan se vad jag gör :P
Dessutom så tror jag att syrran klarar av att pensla på håret istället för att hålla i en spegel ;)
 
Sen ska vi försöka ha lite kul ockå :)
Får se hur länge hon ska stanna det kanske skulle bli till tisdag men jag jobbar ju så hon får vara här hemma under tiden så kan vi ju alltid dra ner till stan sen :)
 
Nu ska jag ta och fixa lite värktabletter och sen fixa kaffe.
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0