30:e November 2012 Fredag

Ah usch fy på mig eftersom jag inte uppdaterat något men har ju haft syrran på besök så har ju inte orkat eller haft tid att blogga så mycket.
Visserligen åkte hon igår men jag har jobbat på pass idag innan och efter det så åkte jag hem och satte upp lite ljusstakar och annat pynt.
Julmysigt här hemma ;)

Ska nu strax bege mig mot dagiset för sista passet den här veckan.
Längtar tills i morgon då vi ska ut med J's jobb på julmiddag och sen en sväng ut också efter som det låter nu.
Innan allt ska lite av folket hit innan det är dags att åka ner till stan.
Kommer säkert ha as kul som sist!

Nej hörrni jag får se till att försöka uppdatera efter jobbet ;)
Puss så länge:love:

(En bild på mig och syrran, man blir som man blir när man umgås för länge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0