3:e November 2012 Lördag

God morgon :)
 

Har nyss hoppat ut ifrån duschen här hemma och ska nu ta och försöka göra mig i ordning för dagen hade jag tänkt.
Hade tänkt ta med älsklingen till gränby en sväng för att kika på lite kläder åt honom ;)
Han har fortfarande presentkorten som han fick när han fyllde år kvar :)
Och dom ska utnyttjas.
Då får ju självklart jag följa med som smakråd åt honom hihi :love:
 
Sen senare ska jag och pöjken min gå och handla lite ingridienser till att kunna göra egna fläskfilérullader här hemma så det kommer bli en brakmiddag idag :)
Kommer bli super.
Ska se om vi kanske ska ge oss ut och köra lite också kanske har ju inte fått kunna övningsköra på över en vecka nu :(
Eftersom vi åker älsklingen bil och han vågar inte direkt låna ut den till mig riktigt än ;)
Pojkar och deras leksaker (suck)
 
Nej hörrni nu ska jag försöka leta reda på lite kläder att sätta på mig och sen göra mig i ordning ;)
 
Puss så länge:love:
 
(gammal bild,verkligen inte tagen just nu) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0