7:e oktober 2012 Onsdag

God morgon på er där ute i kylan ;)
Har vaknat för ett tag sen och ska snart dra mig ner mot stan för en enda kund på två timmar på dagen :)
Börjar halv tio och slutar halv 12 idag.
Kanske så nice med andra ord ;)

Ligger just nu i sängen och bara myser lite.
Suger in all värme innan det är dags att klä på sig och ut i kylan.
Just nu tror jag det var minus ute så :/
Brrrrrr!!

När jag kommer hem sen så ska jag se om boken syrran skickade igår kommit eller om den kommer i morgon.
Tror snarare att det kommer då istället.
Men om jag anstränger mig så kanske jag kan läsa ut den första igen ;)
Vad tror ni?
Åh jag låter som värsta nörden just nu med en näsa i en bok.
xD
Aja.

Nu är det ju inte heller långt kvar till helgen heller :)
Då ska vi fira Evelina som fyller år så det blir kul :)

Nu ska jag krypa ner under täcket igen ;)
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0