9:e November 2012 Fredag

Jaha sista jobbdagen denna vecka igen då.
Vart tar dagarna vägen?
Men det ska bli otroligt skönt att få lite ledigt.
Fick ju sova ut en del idag iallafall vilket jag är grymt tacksam för.

Nu ska jag snart ta mig till bussen och ha min enda kund på förmiddagen och efter det ska jag möta upp bästa Erika på stan för en fika ;)
Sen senare ikväll blir det middag på lucullus med den finaste, han kom själv med förslaget kanske om det är för att fira att han sålt Volvon ;)
Vem vet?
Jag hade tänkt bjuda på bio efter så får se om han vill det också ;)

Nu måste jag ta och göra mig i ordning för att sedan ta mig till bussen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0