Buhu!!!!

Kunde inte övningsköra hem nu efter vi hade vart hos pappsen eftersom det hade dragit in världens dimma ute på vägarna så man såg knappt något alls :O
Så jag tyckte det var en dum idé och sedan vågade jag inte riktigt chansa heller.
Det visade sig vara klokt för när vi åkte sen så var det verkligen inte många meter man såg framför bilen.
Lite läskigt!
 
Nu sitter vi hemma igen och har tvättid nere i källaren.
Känns skönt att veta att man är ledig till halv 5 i morgon så kan med gott samvete sova ut hur länge jag vill ;)
 
Får se vad man hittar på mer i morgon då innan det är dags att jobba.
Vet en sak iallafall och det är att jag ska hämta ut ett paket upp vid gränby :)
En sak som jag ser fram emot att få packa upp.
Däremot kan jag inte riktigt säga det än här i bloggen ;)
 
Nu ska jag ta och göra mig lite macka och lite te,då det är ganska ruggit här hemma i lägenheten :/
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0