Skönhetskomplex?

Alltså finns det några tjejer kvar som är helt natural i kroppsform?
Allvarligt talat så gör ju suuuuuuuuper många bröstförstoringar och läppförstoringar nu för tiden,,,
What´s the deal???
Bröstförstoringar /(förminskningar )visst det kan jag fatta om några mår dåligt att ha väldigt små eller missbildade eller för stora kanske, men det är annorlunda.
Dom som bara vill bättre på sitt yttre och tro att dom blir ännu snyggare efter....Whaaaaaaat?
Varför kasta bort dom pengarna om du ändå måse göra om de igen om 10 år eller vad det är.
 
Visst om man gör en förstoring om en storlek kanske det inte syns så stor skillnad men att det kanske ser en aning fylligare ut men att göra flera storlekar så att man ser ut som en "billig porrstjärna"
Vem tycker det är snyggt i längden?
Tar man den personen allvarligt?
 
Lika läppar..den biten fattar jag inte alls egentligen....dom som jag sett ha gjort det,,,,säger bara en sak,,,,duckface!!!!
Allvarligt att se ut som en anka i nyllet????
Snyggt???NEJ!
 
Detta är inget jag säger för att jag skulle vara avensjuk på dom människor som gör detta,,,jag är själv inte nöjd över hur jag ser ut,,självklart skulle jag inte ha emot att ha lite större bröst men jag känner inget behov att lägga ut 40-50 000 för att några år senare måse göra om det.
Säger som min mamma vänta tills ungen/ungarna kommer då sväller dom.
Och då "gratis" ;)
Tror i slutändan att killar gillar The natural mest och då kan man vara stolt över att inte behöva fixa något för att se bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0