Stukad!

Då var man hemma igen då efter daktors besöket.
Akademiska kan ta sig i arslet!!!!
 
När jag var hos dom förra veckan så sa läkaren jag hade att skulle jag fortfarande ha ont en vecka senare så skulle jag komma tilbaka så fick dom ta sig en titt igen på handen.
Det roliga var ju att när jag nu kom dit i morse så säger hon bara att jag skulle ha kontaktat min husläkare som jag inte ens har.
Kul!!!!!!
"Vi kan inte ta in dig eftersom det inte är något benbrott du har, men du kan gå till närakuten dom lär ta an dig"!
Sen hade jag as mycket problem att få upp migg legitimation ur plånboken det enda hon kunde göra var att stirra på mig och sen frågar" hur det bra"?
Och då jag svarar att jag har lie problem att få upp kortet så forsätter hon stirra på en.
Hallå lite hjälp hade ju uppskattas!!
Bitterfi**a!
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och vila handen så gott jag kan här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0