15:e Oktober 2012 Måndag

God eftermiddag :)
 
 
 

Har haft lite att göra sen jag uppdaterade sist.
Jag körde ju hem från Falun igår och efter att vi kommit hem så handlade vi lite och sedan slängde in allt i kylen och sedan åkte vi hem till Babbsan,uffe och evelina för lite middag :)
Jätte trevligt och gott såklart!
 
Sen åkte vi hem igen och tog det lite lugnt bara och jag orkade inte riktigt sätta mig framför en dator eller mobilen.
 
Idag så är jag ju ledig fram till halv fem då jag ska ner till dagispasset, och efter det blir det bara hem och käka och sen njuta av kvällen tills det är dags för en hård jobbvecka framför mig.
Men men det är bara att bita ihop det lönar sig ju när lönen kommer ;)
Hihi!
 
Idag annars har vi vart en sväng till Rusta för att köpa mig ett par uggs som fanns där.
Hittar ju inga i skobutikerna nu förtiden.
Varför är det så????
Alla mina andra skor läcker så jag behövde verkligen ett nytt par :)
Billigt och bra också :D
99;-!!!!
Sjuuuuuuukt sköna och ser inte allt för fula ut för att vara så billigt ;D
Bra va???
Lägger ut som snart här på bloggen ;)
 
Nu annars ska jag ta och göra mig lite te och macka tror jag, det får bli min lunch idag :)
 
Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0