16:e oktober 2012 Tisdag

Sitter nu på bussen på väg hem efter mitt 6 timmars pass för dagen.
Nu ska jag hem och ta lite kaffe och ta igen mig lite innan det är dags att sticka till dagiset.
Tisdagar är en av mina stressigaste dagar faktiskt.
Brukar vara extra trött då.

Sen ikväll nalkas det bara avslappning framför tv och sen sova.
Fixa lite småsaker bara annars inte mycket.

Älsklingen börjar ju tolv den här veckan och slutar 18:20 så dessa veckor hinner vi inte se varandra sådär jätte mycket.
Oftast hinner han iväg innan jag kommer hem om dagarna.

Aja är snart hemma iallafall så det blir nog lättare att sitta vid datorn och uppdatera.

Puss :love: ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0