18:e Oktober 2012 Torsdag

Jaha då var veckan snart slut igen,i morgon sista dagen innan helg skööönt :D
Idag annars har det gått bara bra som vanligt.
Guud vad jag tycker om alla mina kunder.
Alla är så otroligt trevliga.
Igår satt jag och pratade lite med en av dom på kontoren innan det var dags att sticka till det andra kontoret.
Super trevligt!
Och idag var en av min av kunder hemma eftersom dom snart ska ha bebis så hon och jag disskuterade körkort och barn :)
Tycker det är extra kul när man har sånna kunder som är lätta att prata med, då går jobbet dubbelt så snabbt :)
 
Nu har jag bara dagiset kvar för dagen sen ska vi antagligen ut till pappsen om nu Jonas inte har hunnit fixa allt på bilen idag.
Vi får se.
Kanske övningskör en stund också ;)
 
Lägger strax upp en sak som jag fick av min sista kund som jag hade i dag på förmiddagen ;)
 
Puss:love:
 

Kommentarer
Postat av: linah

varför är du så fin?!

2012-10-18 @ 23:01:33
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0