24:e Oktober 2012 Onsdag

Go kväll ;)
 
 

Har nyss kommit ut ur duschen som var en välförtjänt belöning eftef denna dag.
Är helt sjukt slut i kroppen efter idag det kontiga är att jag bara haft två kontor och dagiset  :/
Känns som om jag har springit ett maraton.
Benen känns som gele och är trött i skallen också.
Aja lite sömn så blir det väl bättre tills i morgon då jag bara har en kund på dagen och sen dagiset ;)
Skööönt!
 
Fick övningsköra lite hem nu från pappsen men eftersom jag är lite halvseg i både knopp och kropp så gick det sådär.
Bilen dog ju inte och inte vi heller men det kändes inte riktigt rätt idag bara.
 
I morgon så ska älsklingen ha däckbytar kväll igen så får vara hemma ensam heeeela dagen ända fram till 7 :/
Så det blir att äta middag ensam.
Men ska nog ta och städa lite till här hemma så det är rent och så slipper vi städa på fredag då vi ska åka.
Smart va?
 
Nej hörrni jag ska nog ta och fixa mig lite te nu tror jag :)
 
Puss:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0