25:e Oktober 2012 Torsdag

Duktiga lilla Therese ;)
 
 
 

Alla räkningar är betalda även en bra summa kunde klämmas in på sparkontot denna månad ;)
HÄRLIGT!!! 
Rent ut sagt.
Känns mycket roligare att man har en del kvar nu också på vanliga kontot som man kan göra något kul för ;)
Eller ah ska snarare försöka hålla i dom så gott det går.
Det är ingen ide att storhandla nu heller i vilket fall som helst eftersom vi åker till Falun i morgon och blir borta till söndag eftermiddag.
 
Har ju sån tur att ha dom bästa medarbetarna på dagiset.
En av kollegorna som jag skulle ha jobbat med i morgon kan inte jobba då utan fråga om jag kunde tänkas komma på söndag istället runt 1-2 och det blir ju super för då kan jag köra upp till Falun medans det ändå är ljust ute :)
Dessutom brukar vi ju åka tidigt ändå på söndagarna då vi är där så det blir ju perrfa ;)
 
Så idag är det sista dagen på dagiset för denna vecka.
Ska ju som vanligt dit igen på måndag men då är jag ju ledig hela dagen innan jag börjar lika på tisdagen också :D
Åååh vilken rolig vecka!!!
 
Nu ska jag ta och lägga in värme kudde igen i mikron och få värme till den här dumma magen.
Hatar att vara tjej ibland men men man får väl tänka på att allt är som det ska i kroppen iallafall!
Den mår bra iallafall!
 
Puss:love:

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vad härligt att du fick undan lite sparpengar, det känns alltid lika bra :D

2012-10-25 @ 21:44:37
URL: http://isabellhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0