2:a Oktober 2012 Tisdag

Uuuuusch!
Det är riktigt rusk/höst väder idag.
Börjar blir kallt också :(
 
Slutade 2 idag så kom hem för kanske en timme sen nu.
Har bara hunnit köpa en räksallad och druckit lite kaffe och nu sitter jag hemma och kikar på Gossip Girl på 5:an :)
Om en timme är det dags för dagispasset som vanligt.
Shit vad ens liv är som ett schema ibland xD
Man jobbar,kommer hem och äter,iväg och jobbar igen,kommer hem käkar middag,duschar och sover :P
MEN då uppskattar som helgerna som fan ;)
 
Idag efter dagiset ska jag upp till Gränby en sväng för att hämta ut ett paket :)
Vet redan vad det är för något så det blir ingen överraskning.
Däremot väntar jag på ett annat paket också som förhoppningsvist kommer denna vecka och sedan älsklingens brev från transportstyrelsen om handledar papperna :)
Det har snart gått en vecka sen jag fick tillbaka mitt där det står att jag får övningsköra att jag är godkänd ;)
 
Ååååh vad jag längtar tills det brevet kommer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0