31:a Oktober 2012 Onsdag

Trött i kroppen JA!
Men skönt att få komma hem igen några timmar.
Sjukt vad mina ben värker.
Har visserligen bara haft två kontor idag men jag höll på att försova mig i morse.
Som TUR var så vakna jag 06:55 och klockan skulle ha ringt 6:00.
Börjar nämligen 8 så det var bara att kila upp och fixa sig innan det var dags att sticka ner till stan.
Ett av kontoren jag har på morgon har nämligen flyttat så det vart en kortare bit nu att cykla.
 
Jag kan däremot inte påstå att jag hade turen med mig ute heller.
Det första jag märker är att låset på cykeln har frusit så försöker blåsa värme på låset så isen kanske smällter en del och tur nog så släppte det men fick ta och cykla väldigt försiktigt sen hela vägen ner :/
 
Nu väl hemma så har jag lagt mig i sängen och käkar lite lunch :)
Nomnom!
Ska ta och ligga kvar här tills det är dags att dra sig mot dagiset sen ikväll ;)
 
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0