7:e Oktober 2012 Söndag

Jaha då var det söndag igen då och sista lediga dagen för oss båda :/
Eller jag har ju halva dagen i morgon ledig :)
Hihi!

Men idag så ska vi övningsköra lite och sedan äta lite middag på lucullus och sen kanske bio vi får se ;)
Så det blir ju en ganska nice dag.
Speciellt när det är otroligt skönt väder ute med klarblå himmel :)

Vi har ju övningskört som sjutton ända sen jag fick köra.
Och jag har redan provat på att köra ute på stora vägen :)
Vilket gick skit bra och lugnt tills jag skulle svänga in på småvägarna till Slavsta då en vit skåpbil tyckte att han skulle ha hela vägen för sig själv och preja nästan ner mig i diket.
Älsklingen såg inte hur nära han var min bil så han påpekade bara att jag nästan var i diket, jag kände hellre diket än påkörd av en idiot.
Snacka om att jag hade hjärtat i halsgropen :O
Usch!

Nej hörni nu ska jag ta och göra mig i ordning ;)

Puss:love:

Hahaha någon är extra trött idag tydligen:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0