Älsklingens nya mobil :love:

Liiiiiiite avensjuk är jag ju att han har råd att köpa den nya Iphonen 5:an och inte jag :)
Jag har ju då bara Iphone 4, köpte den precis en vecka kanske det var innan 4s kom ut :P
Ajaj men jag kanske får leka med hans mobil lite när den väl kommer hit.
 
Han gjorde ju en liten miss när han skulle beställa den.
Man behöver ju ett annat sim kort till den så han skulle beställa hem ett nytt från Comviq och då han skulle ha sitt gamla nummer kvar.
Problemet blev bara att efter han hade ställt några frågor till dom där på Comviq så fick han hem sim kortet efter två dagar och mobilen kommer inte förän om en månad och då hade redan hans nya sim kort aktiveras så nu kan ingen ringa till honom så alla som vill ha tag i han får ringa mig istället eller försöka kontakta honom via FB xD
Stackarn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0