Hösten har nu inträffat!!

Eller ja vädret har väl vart höstväder hela tiden men nu är man ju inne i oktober månad och det räknas väl som höst då på riktigt :)
Och denna dag börjar jag med att jobba ett pass på förmiddagen :)
Så nu väl hemma så har jag slängt mig i duschen så är fräsch igen åtminstone på kroppen.
 
Inte håret för ikväll ska nämligen denna gräsliga utväxt bort!!!
Med eller utan hjälp av älsklingen så ska den äntligen väck!
Nu ser det riktigt hemskt ut så.
 
Sen efter några dagar så ska jag slänga i färgbomben och göra håret lite mer guldigt ;)
Hoppas att det blir bra.
 
Nu så tar jag det lugnt i soffan till tv.
Väntar på att jag senare ska dra iväg till dagsiet för ett pass där med.
Det går nog bra som vanligt jag är ju grymt ;)
Hahaha nej då det är inte så svårt så vem som helst kan ju göra det ;)
Men det gäller ju att ha liiiite självförtroende.
 
Sen då ikväll så blir det färgning då.
 
Hur ser er dag ut idag då?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0