På väg hem.....

Jaha då var vi snart hemma,har kanske bara 8 mil kvar.
Då ska vi ta och äta lite sen ska jag iväg och jobba en stund.
Älsklingen ska också iväg och fixa Volvon han köpte förra veckan som han antagligen fått såld redan.
Han ska bara göra en fyrhjulsinställning på den och byta kamrem sen är den klar.

Ska bli skönt att komma hem men hade gärnat hjälpt pappa att städa ur gamla lägenheten som dom ska göra idag.
Men men måste man jobba så ;)
Helt sjukt vad mycket vi gjorde igår.
5 personer fick ut allt från 12 tiden tills 6 på kvällen ;)
Så 6 timmar slet vi det är väldigt bra!
Tummen upp för oss alla 5 bra jobbat hörrni!!!
;)

Efter jag jobbat klart ska jag hem och gosa ner mig hos Turbo som jag saknat jätte mycket!! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0