Wow!

Kolla detta fick jag idag utav en av mina kunder.
Vi satt och disskutera körkort och hur mycket det kostar och hur mycket det förändrats med regler och sånt genom åren och tillslut gick hon ut en stund och kom tillbaka med detta och sa att jag kunde gärna få denna eftersom jag håller på nu med körkortet och detta kunde kanske hjälpa på vägen :D
Wow säger jag bara.
Boken har jag ju visserligen men lärarled teorikurs kanske också kan vara bra att kombinera med :D
Eller vad säger ni???
 
Jag har bestämt nu att jag ska ta några körlektioner iallafall även om älsklingen säger att jag inte behöver.
Men det kan ju vara bra att höra vad jag kanske ska försöka bättra mig på och sedan för att jag inte ska vara livrädd den dagen jag ska köra upp då en lärare sitter bredvid ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mergimtare♔

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

2012-10-20 @ 12:13:21
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0