11:e September 2012 Tisdag

God morgon :)
 
 
 

Allvarligt har inte sovit något alls inatt :O
Har dessutom sjukt int i halsen och har haft det halva natten :(
Usch,jag har inte tid att må dåligt!!!
 
Aja jag tar mig i kragen ändå och drar till jobbet.
Har ju ändå 6 timmar idag hos en kund och det vill jag ju inte missa.
Efter passet skulle jag och älsklingen iväg och kolla på lite saker så hoppas halsen ger med sig under dagen.
Håll tummarna åt mig ;)
 
Resten av dagen har vi inte annars mycket att göra får helt enkelt se vad vi hittar på :)
Hur ser er dag ut idag annars? :)
 
Puss:love:
 
Gissa om jag ligger skönt i sängen just nu,har egentligen ingen större lust att gå upp här ifrån, men men vill ju ha en bra lön så det är bara att knalla upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0