12:e September 2012 Onsdag

God (förkylda,febriga) morgon :(
 
 
 

Ah det var inte alls som jag hade tänkt kan jag säga :(
Sova gick inte direkt bra, har legat och vridit på mig hela natten och näsan exploderade från normal till en stor snor explosion.
INTE KUL!
Så vid tio i 5 gav jag upp och gick till köket för att ta två alvedon och sedan hoppas på att det skulle ge med sig tills det var dags att  gå upp.
Men när klockan ringde kände jag att kroppen inte ens skulle orka sätta mig på cykeln.
 
Så ah det blev att sms:a chefen och säga hur läget var, och sedan höra av mig till kontoren jag skulle haft idag att jag inte skulle kunna komma.
Ena kontoret jag hade hörde att jag inte mådde bra och att hon tyckte det var bäst att jag stanna i sängen idag.
 
Så ah lilla sjuka Therese får ta det lugnt idag och det har jag inget emot så eftersom man mår som man mår.
Orkar ju inget liksom så det är lika bra.
 
Får ta och kika runt här på datorn istället.
Det roliga är att älsklingen sitter också här brevid mig med sin bärbara och kikar, hahah vi är nog världens största nördar ;)
 
Nej ska nog be älsklingen att sticka till affären för att köpa lite mer te tror jag ;)
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0