13:e September 2012 Torsdag

God morgon :)
 
 
 

Eller ah så jävla god är den väl inte då jag fortfarande ligger sjuk.
Har haft huvudvärk sen igår så han knarkat värktabletter känns det som.
Inte kul.
Men tur att jag har så underbara kunder som gick med att flytta deras pass till måndag.
Så då missar jag inga timmar + att då borde jag ju vara frisk.
Jag älskar mina kunder :D
Har verkligen dom bästa dessutom har jag nu haft alla dom i ett år,känns ju kul att dom står ut med mig ;)
 
 
Nu annars så liggger jag fortfarande i sängen och vilar.
Jonas säger ju att det bästa medecinen egentligen är att sova/vila, och det är ju sant då hinner ju kroppen slå bort den här skiten.
Jag ska visa hur mitt nattuksbord/ byrålådans överdel ser ut just nu med alla saker ;)
Helt sjukt vad lite förkylning kan göra.
 
Älsklingen skulle fixa med bilar idag så han kommer hem sent så jag kan vila ut ordentligt.
Men en sak som jag måste/ska göra idag är att jag ska prova färgbomben över hela håret för att se hur resultatet ;)
Kan försöka lägga upp en bild sen.
 
 
Puss:love:
 
Bjuder på en sjukbild från sjuksängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0