14:e September 2012 Fredag

God eftermiddag :D
 
 

Tog ju och jobbade idag igen för första gången efter den här dumma förkylningen.
Dessvärre gick det väl sådär eftersom jag gick och toknös och snora hela tiden så tillslut så tog jag lite toapapper och stoppa upp i näsan så det skulle hindra lite iallafall.
 
Hahaha en sak kan jag säga iallafall,,,TUR att ingen i familjen kom hem jag lär ju ha sett hur dum ut som helst!!!
Annars gick det bara bra, men det känns att förkylningen fortfarande sitter i kroppen,man vart ganska slut på direkten :(
Men men, nu är jag hemma igen iallafall och har endast dagiset kvar för idag.
Men innan det ska vi en sväng till gränby för att handla lite.
 
Sen blir det nog bara att ta det lugnt tills det är dags att sticka igen :)
 
Ska ta något att äta nu hade jag tänkt ;)
 
Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0