16:e September 2012 Söndag

God morgon :)
 
 

Ja denna dag kommer verkligen vara med blandade känslor kan jag säga.
Idag fyller min svärmor Babbsan år så Grattis igen :D :love::love:
Och sedan är det även sorgens dag för min familj.
Idag är det exakt ett år sen min gammelmormor gick bort.
 
Tur att vi inte har super mycket planerat idag då.
Vi ska som sagt ut till pappa en sväng efter vi har käkat för att fixa till lite på bilarna.
På min bil ska vi fixa så att extra lysena sitter lite bättre än vad dom gör just nu och älsklingen ska lyfta upp audin på lyften så han kan fixa med hjulen tror jag det var :P
 
Sen är det som vanligt tvättid här hemma på kvällen och lite smått annat som behöver fixas.
Ska ju egentligen vara ledig i morgon men jag flyttade min kund från i torsdags då jag var sjuk till i morgon.
Då går jag ju inte miste om några timmar som tur är.
 
Nej nu ska jag tända ett ljus för min älskade gammelmormor:love:
 
Puss
 
Hoppas du har det bra där uppe våran älskade ängel R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0