19.e September 2012 Onsdag

God eftermiddag :)
 
 
 

Åååh är så sjukt trött i kroppen idag.
Mina ben känns som gelé.
Men nu så är mitt jobb klart för dagen iallafall alla utom tills ikväll.
Kommer vara extra ensam hemma idag, älsklingen ska nämligen ha verkstadsmöte på jobbet så han kommer inte hem fören sent.
Jag har ju fått i uppgift av chefen att jag ska kontrollera att dom på dagiset som har hand om golven sköter det bra eftersom dom flesta där nu är nya och kanske inte har full koll på allt riktigt än.
Så ikväll när jag ska tillbaka dit för att kolla igen så kanske jag hinner hem igen innan älsklingen kommer hem efter mötet.
Vi får se ;)
 
Tills det är dags att börja jobba igen så ska jag bara ta det lugnt och se lite film hade jag tänkt ;)
Ja hörni,jag ska ta och fixa lite här hemma,håret också skulle behövas kammas igenom.
Har bara haft det uppsatt nu och inte orkat bry mig om det xD
INTE BRA!!!!
 
Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0