24:e September 2012 Måndag

God eftermiddag.
 
 
 
Det har ju varit helg och lilla jag har inte haft någon större lust att sitta framför datorn.
Men nu en timme innan jag ska iväg till dagiset så slår jag mig ner en snabbis här framför.
Också för att kolla tiden på tåget till Falun på fredag också.
Samt lite annat som jag behövde kolla via datorn som telefonen är för krångligt att fixa på.
 
4 Dagar kvar och jag längtar redan :)
Försöker bara få tag i lilla pappsen för att se om han kan hämta upp mig sen eller hur jag ska göra när jag kommer dit.
 
Det löser sig väl förhoppningsvist ;)
Ikväll annas så ska jag bara ta det lugnt vad jag vet,för i morgon är det en lång dag som väntar.
Jobb från 8-14 och sedan jobb igen 16:30- 18:00 och 20:00-20:15 -30.
Men men det lönar sig ju i slutet av månaden ju ;)
 
Hur ser eran dag ut idag då? :)
 
Puss:love:

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

2012-09-24 @ 18:02:57
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0